سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آغاز اکران های جشنواره مردمی فیلم عمار در هیئت
| نظر بدهید

با هماهنگی قبلی با مسئول محترم هیئت ، همانطور که از چند هفته قبل در گاهنامه ( ای که به صورت هفتگی در هیئت  و در حرم توزیع می شود و فایل pdf  این گاهنامه برای حدود 800 نفر در سراسر ایران و جهان ایمیل می شود که اکثراً از زائران حرم هستند که به نوعی گاهنامه به دستشان رسیده است .)  اطلاع رسانی کرده بودیم ، اکران های مردمی جشنواره فیلم عمار در هیئت محبان سیدالکریم ، آغاز شد .

که با توجه به قداست حرم و بعضی ناهماهنگی ها متأسفانه اکران در داخل حرم فعلا میسر نشده است که در حال رایزنی با مسئولین مربوطه هستیم ، و این اکران ها به محل دائمی هیئت ( بیت الرقیه (س) ) منتقل شده است .

در مراسم افتتاح برادر عبدالکریمی از خادمان با سابقه حرم که سابقه شغل شریف معلمی قرآن را نیز دارند ، بعد از آموزش قرآن و سخنرانی موضوعی خود ، اندکی نیز در مورد جشنواره عمار و لزوم همت بیشتر جهت شناساندن هنر اصیل اسلامی در قالب این گونه جشنواره ها بیان داشتند و در ادامه کربلایی مجید پورلر مداح هیئت به مناسبت هفته مبارک وحدت وولادت پیامبر رحمت للعالمین (ص) اشعاری را قرادت کردند و پس از پایان مراسم در صحبت هایی یادآور شدند که از این به بعد ، این اکرانها در طول سال ادامه خواهد داشت .

وی در پایان خاطر نشان کردند که در روزهایی که اکران داریم حتماً با خانواده و دوستان خود حاضر شوید و در صورتی که محل و تجهیزاتی برای اکران دارید با روابط عمومی هیئت (این حقیر) تماس بگیرند تا هماهنگی های لازم و تعیین وقت مناسب معین شود تا احیاناً در یک ساعت مشخص در چند مکان اکران نداشته باشیم ( با توجه به محدودیت های وقت و تجهیزات ) .

در پایان نیز فیلم کوتاه علمک اکران شد و با استقبال بی نظیر خادمان حرم حضرت عبدالعظیم (ع) روبرو شدیم که در پایان مراسم آغاز نام نویسی برای نوبت اکران در مدارس و ادارات انجام شد .

در پایان توفیق خدمت به ثمره رسالت پیامبر نور و رحمت که همان دین مبین اسلام باشد را به همه ما عنایت نماید .

در پست های بعدی تصاویری از اکران های این جشنواره توسط هیئت و ... منتشر خواهد شد .

فرهنگی و روابط عمومی هیئت محبان سیدالکریم

(جمعی از خادمان حرم حضرت عبدالعظیم (ع))

 



نویسنده : خادم حرم حضرت عبدالعظیم
تاریخ : سه شنبه 93 دی 16
زمان : ساعت 5:37 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir



 

کل بازدید: 150814
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 11
تعداد کل پست ها: 347

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا